من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

پست پولکی

خیلی بده آدم پولکی باشه ها...من از یه نفر بهم خیر مالی رسیده ولی از بس طمعکارم میگم اگر فلان کارو میکردم با پولم الان اینقدر بیشتر اومده بود روش...یکی نیس به من بگه آخه آدم ناحسابی اون بیچاره که اندازه ضررت از جیب بهت داد پس چرا هی میخوای بری باهاش دعوا کنی...دیوار کوتاه تر از اون پیدا نکردی؟؟؟

کاری نکن که ته دلت بگی لیاقتت همون کاف و خانوادش هستند که اونجوری باهات رفتار میکنن...کاری نکن که بگی رفتار خودم باعث شده باهام اینقدر بی احترامی بشه...

اون وقت خودم دیماه پولای مادرم که به یورو توی بانک گذاشته بود فروختم و خونه خریدم مادرم صداش درنیومده...حساب کردم اگر امروز بود توی این دو سه ماه سی میلیون تومن پولش زیاد شده بود...غیر از سود پولش...بیچاره صداش هم درنمیاد...

این بازار مالی خیلیا رو روسیاه کرد...منم خیلی روسیاهم خیلیییییی...دعا کنید اوضاع خوب بشه

--------------

الان خبردار شدم یه شرکتای رقیبمون تعطیل کرد کارخونه اش رو...مدیرعاملش که کلی واسه پیشرفت این محصول زحمت کشید سرمایه اش را جمع کرد و رفت کانادا...بهترین کار ممکن...اون وقت من نشستم عین جغد زل زدم به کامپیوتر...غافل از اینکه دو تا دختر دارم که باید به فکر آینده هاشون بشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد