من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

خدایا تو رحم کن...نه به من...به بچه های من...عمر ما که تلف شد...نذار بچه هامون توی یأس و ناامیدی بزرگ بشن...خیلی برات سخته این کار؟؟؟نکنه خاورمیانه جهنمیه که وعدشو دادی؟ولی کاش میدونستیم ما به چه گناهی باید توی جهنم بسوزیم؟یا حداقل طفلای معصوممون

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 12:38 http://navaney.blogfa.com/

اینکه خاورمیانه همون جهنم موعود هست را خوب اومدی
والا یه مشت احمق اطراف ما حا.کم شدن ، جالبه تو حماقت شون هم با هم مسابقه میدن

حماقت نیس مریم
گاهی فکر میکنم اونا باج میگیرن که اینجوری ظلم کنن در حق ما
الان اوضاع نابسامان ایران برای کدوم کشوری بد شده؟هیچ کدوم
لبنان و سوریه و فلسطین و عراق به بهانه جنگ با اعراب ما رو تلکه میکنن و از اون طرف با اعراب هم پیاله میشن...اعراب با ایران دشمن شدند و بخاطر همین با اسرائیل متحد میشن و اسراییل در امان می مونه...امریکا اعراب را از ایران میترسونه و اسلحه هاشو بهشون میفروشه...چین و کشورهای شرقی هم از تحریما استفاده میکنن و نفت ما رو مفت خری میکنن...پس کی دلش میخواد ایران به سامان برسه؟مسلما هیچ کشوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد