من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

زبان نفهم

گناه داشت حذف کردم...اما همچنان

به شدت عصبانیمممم...

یکی به دادم برسههههه

یکی منو درک کنه.......

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 09:14 http://navaney.blogfa.com/

حالا چرا اینقدر کفری شدی
خوب محلش نزار و بجز مواقعی که مجبوری باهاش حرف نزن
البته میدونم که گوسفند هم بهتر از ایشون میفهمه و حیف ...

مجبورم...ولی کارم تموم بشه دیگه باهاش حرف نمیزنم

حوا چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 08:54

از این گوسفندها ما هم زیاد داریم..
کتاب لطفا گوسفند نباشید رو براش بخر و بهش هدیه بده

اییششش یعنی حیف پول که خرج کتاب کنم...الانم دوباره باهاش هم کلام شدم...دلم میخواد روش بالا بیارم یعنیکی میشه تموم بشه

خاموش سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 16:58

سلام خوش اومدی.راستی چی شدکه باکاف خوب شدین.اگراشکال نداره تویه پست برامون بنویس

سلام...ممنون عزیزم
والا کاف هر دفعه یه بهانه الکی واسه دعوا پیدا میکنه واسه زهرمار کردن زندگی...یادم نمیاد کدوم بار رو میگی...

ندا سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 10:35 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

خدایا ما را از شر انسانهای زبان نفهم، بد دل، حسود، بیشعور و ... محفوظ بدار. الهی آمین. علی الخصوص کیت نازنینِ مان را.

من کاملا درکت میکنم. اینا یه سری گوسفند به تمام معنان که لباس آدم پوشیدن. خیلی سخته خیلی. ولی میدونی چی به نفهمیشون دامن میزنه؟ ساکت بودنِ ما. پس در کمال آرامش و متانت بهش بگو حرفِ بیخود نزنه. حرص الکی هم نخور واسه قلقلی خوب نیست.
جوابشو بده خودتو راحت کن

ممنون که درکم میکنی
در کمال ارامش و متانت هزارررر بار بهش گفتم اما به قول تو گوسفنده دیگه نمیفهمه
کاش میشد عین گوسفند سرشو برید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد