من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

گفتم این شرط آدمیت نیست

سلام

چطورید

من که خیلی خوبم

الان آمار بازدیدهای اینجا رو دیدم و کمترین بازدیدش شونزده نفر بود.‌‌جالبه که حداقل روزی شونزده نفر به یادم بودن...نه؟؟؟

منم که کمبود توجه دارم چی بیشتر از این خوشحالم میکنه

 هنوز نتونستم جدا بشم‌!!!...اما جدا زندگی میکنم و قصد برگشتن هم ندارم.البته از اون طرف هم اقدامی برای آشتی نشده که هیچ شکایت و شکایت کشی هم کردند

دیگه هیچی

سوالی داشتین بپرسین عزیزای دل


نظرات 18 + ارسال نظر
مژگان شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 13:36

به به سلام بانوجان. چشم من که روشن شد. چه خوب که دوباره برگشتید.و چه خوب که روحیه اتون بهتره. کاش بیشتر برامون مینوشتید. فکر کرده بودم دیگه کاملا باهامون قهر کردید. امیدوارم آرامش روحی گرفته باشید و کلیه قضایا به نفع شما تمام بشه.

سلام عزیزم ممنون

بلاگر شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 10:29 http://tosan35.blogsky.com

چرا جدایی؟
فکر میکنی نفر بعدی بهتره؟
اونم یه انسانه با نقاط ضعف و قدرت ، یه چیزایش از قبلی بهتر و یه چیزاییش بدتر.
این وسط فقط هزینه های مادی و معنوی یه جدایی را باید تحمل کنی.

نفر بعدی در کار نیس و بهش فکر نمیکنم

Maryam شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 19:56

Negaranet budim khub shod ke yesar zadi enja

ممنونم

دخترمعمولی جمعه 11 بهمن 1398 ساعت 12:41 http://mamoolii.blogsky.com

من مدام اینجا رو چک می کردم و هنوزم میخونم :).
خوشحالم که دوباره اومدی و یه خبری از خودت دادی.
نمیدونم چی بگم، فقط برات آرزوهای خوب میکنم و امیدوارم برای خودت و دخترای گلت و کلا خانواده ات، بهترین اتفاق ها بیفته.

عزیز دلم تو خیلی بهم لطف داشتی و من شرمنده ام

آرزو جمعه 11 بهمن 1398 ساعت 09:13

سلام کیت عزیز خوبی؟ خیلی نگرانت بودم. بچه ها چطورن؟امیدوارم خیلی زود زندگیت به ثبات برسه

سلام ممنونم

سمیه پنج‌شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 06:33

خوشحالم برگشتی

ممنونم

مهدیس پنج‌شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 00:15

وای کیت کجایی تو دختر

همین اطراف

شیوا پنج‌شنبه 3 بهمن 1398 ساعت 07:09

وای چه خوب که مستقل شدی.

ممنون

تیام چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 20:24 http://۹

سلام من خیلی نگرانتونم این رسمش نیست دلشوره بندازی به جونمون ودیگه خبری از خودت ندی

ببخشید عزیز دلم

نازنین چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 15:33 http://manamdegeh.blogfa.com

سلام
به به خوش برگشتی خانم
باید همه چیو بنویسیا
از فسقلیات از اینکه این مدت کجا بودی

سلام عزیزم...چیز خاصی نیست که بنویسم

الی چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 06:58

سلام عزیزم خوشحالم که دوباره نوشتی ، از خدا میخوام خودت و دخترای گلت همیشه خوش و خرم باشید و آرامش توی زندگیت جاری باشه

سلام ممنونم

سمیرا چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 01:11 http://khalvateman66.blogsky.com

سلام، خوش اومدی
حالت خوبه؟ بچه هات خوبن؟
من یکی از اون شانزده نفرم

سلام عزیزم ممنون

نگین سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 23:43

سلام☺خوش برگشتی
مهریه به درد بخور داری ؟ پرونده پزشکی کاف چی؟
به درک که اقدامی برای آشتی نکردن خیلی تحفه بودن تازه به دوره رسیده ها

سلام ممنون
نه مهریه ام کمه

ندا یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 11:09 https://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلااااااااام
من اون وبلاگت که رمزیه رو دیر به دیر سر میزنم ولی اینجا رو روزی دوبار چک میکنم.
شاد باشی عزیزم

فدایی داری

آسا یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 10:01

همه ی ما از اینکه مورد توجه قرار بگیریم خوشحال میشیم. اینقدر به خودت سخت نگیر و امیدوارم همه چیز اونجور که میخوای پیش بره

ممنونم

n1393.blogsky.com شنبه 28 دی 1398 ساعت 17:16

من یکی ازون تعدادم :)
خوش بزگشتی

ممنون عزیزم

مینا شنبه 28 دی 1398 ساعت 12:06

من هر روز سر میزنم به اینجا
خوشحالم که خوبی و برامون نوشتی
خیر باشه هر چی که قراره پیش بیاد.
مراقب خودت و دخترای گل باش.

ممنونم عزیزم

لیلا.م شنبه 28 دی 1398 ساعت 10:09

سلام
انشالله خدا بهترینها رو برات رقم بزنه
گل دخترات خوبن؟

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد