من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

من خیلی تنهام

خودم مقصر این تنهاییم

کادوی روز زن

و اما کادوی روز زن برای من توافقنامه ای بود که طی آن من خونه را به ازای مهریه و نفقه بچه ها و خودم و اجرت المثل و هرچیز مالی دیگه به اضافه حضانت بچه ها میگیرم و در عوض کاف میره تقاضای طلاق میده...به همین راحتی

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 05:32 https://weronika.blogsky.com/

انشالله ک خیره
به درجه ای رسیدم که خونه ام نمی خوام فقط بره درخواست طلاق بده

ممنونم
نمیدونم چی بگم

ترنج یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 00:01

امیدوارم آینده خیلی خوبی در انتظار خودت و دخترای گلت باشه.
امیدوارم این توافق برای هر سه تاییتون بهترین باشه.
اینکه میتونی مستقل باشی و خونه خودت زندگی کنی خیلی خوبه.

خونه خودم رهنه و به مبلغ هنگفتی باید بدم تا بتونم توش زندگی کنم.پس فقط از اجاره دادنش میتونم بهره ای ببرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد